لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

نت تصنیف شب انتظار برای تار

شب انتظار

خواننده: داریوش رفیعی

آهنگساز: مجید وفادار

مایه: آواز دشتی

شب به گلستان تنها منتظرت بودم

بـاده ناکامی در هجـر تو پیمـودم

مـنـتـظـرت بـودم، مـنـتـظـرت بـودم

آن شب جان فرسـا من بی تو نیاسودم

وه که شدم پیر از غم، آن شب و فرسودم

مـنـتـظـرت بـودم، مـنـتـظـرت بـودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحرگاه

ناگه چو پری خنده زنان آمدی از راه

غم ها به سر آمد، زنگ غم دوران، از دل بزدودم

مـنـتـظـرت بـودم، مـنـتـظـرت بـودم

شاد و شیدا، دور از عم ها، می خرامید آن قامت موزونت

فتنه دوران، دیده تو، از دل و جـان، من شـده مفتونت

در آن عشق و جنون، مفتون تو بودم

اکنـون از دل من، بشنـو تو سـرودم

مـنـتـظـرت بـودم، مـنـتـظـرت بـودم

مـنـتـظـرت بـودم، مـنـتـظـرت بـودم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
MJC چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 14:02

عالی

جواد یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 14:16

دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد