لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

نت تصنیف هوای گریه

متن و نت تصنیف  هوای گریه


اثر: محمدجواد ضرابیان

خواننده: همایون شجریان

شاعر: سیمین بهبهانی


نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها رها من

ز من هر آن که او دور

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک

از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی

به یاد آشنا من

ستاره ها نهفته

در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من

هوای گریه با من


نقل از کانال تلگرامی «کانال آموزشی تار و سه تار تارنوا»

https://telegram.me/tarnava12



نظرات 4 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 21:20

سپاسگزارم

سلام
زحمت کشیدید
خیییییییلی ممنون

درود
و اما موسیقی ایرانی ...
سلطان موسیقی ایران یعنی استاد همایون شجریان مانند پدر محترم و بزرگوارشون گل کاشتن
من ایشون رو بسیار دوست دارم
درود بر ایشون

mohammad ali جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 11:22 http://negamo.loxblog.com

ممنوووووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد