لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

نت رفتم در میخانه - نوا برای تار

رفتم در میخانه حبیبم (۲)                   خوردم دو سه پیمانه (۲)

من مستم و دیوانه حبیبم (۲)                ما را که برد خانه (۲)

     دلبر عزیز       شوخ و با تمیز          برخیز و بریز

زان می که جوان سازد                     عشقم به تو پردازد (۲)

      تو اگه عشوه بر(۲) خسرو (و) از عقب کوه (و) کنی

        همچو فرهادو (و) روم (۲) از عقب کوه (و) کنی

تو مگر تو مگر ماه من نکو رویانی           تو مگر شاه پری رویانی

      دلبر عزیز             شوخ و با تمیز        برخیز و بریز

زان می که جوان سازد                      عشقم به تو پردازد (۲)

رفتم در میخانه حبیبم (۲)                    خوردم دو سه پیمانه (۲)

من مستم و دیوانه حبیبم (۲)                 ما را که برد خانه (۲)

نظرات 3 + ارسال نظر
Azar شنبه 12 دی 1394 ساعت 15:19

نت تصنیف رفتم در میخانه

الهام جمعه 4 مهر 1393 ساعت 12:23

نت رفتم در میخانه
سپاس

faezeh پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 12:07

age mishe matnesham bezarid

شعر «رفتم در میخانه» به درخواست شما اضافه شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد