لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

بت چین

بت چین

ای مه من، ای بت چین، ای صنم

لالـه رخ و زهره جبین، ای صنم

تا به تـو دادم دل و دین، ای صـنم

برهمه کس گشته یقین، ای صنم

من زتو دوری نتوانم دیگر

جانم وزتو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم، بیا طبیبم

بیا حبیبم، بیا طبیبم

هر که تو را، دیده ز خـود دل برید

رفته ز خود، تا که رُخت را بدید

تیر غمت، چون به دلِ من رسید

همچو بگفتم که همه کس شنید

من زتو دوری نتوانم دیگر

جانم وزتو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم، بیا طبیبم

بیا حبیبم، بیا طبیبم

ای نفـسِ قدـسِ تـو احیای من

چون تویی امروزه مسیحای من

حالت جمعی تو پریشان کنی

وایُ به حال دل شیدای من

من زتو دوری نتوانم دیگر

جانم وزتو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم، بیا طبیبم

بیا حبیبم، بیا طبیبم

آهنگساز: علی اکبر شیدا / شعر: علی اکبر شیدا / دستگاه: همایون (اصفهان)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد