لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

عزیز بنشین به کنارم

عزیز بنشین به کنارم 

عزیز بشین به کنارم ... عزیز بشین به کنارم 

ز عشقت بی قرارم ... ز عشقت بی قرارم 

حالا مرو از کنارم ... حالا مرو از کنارم 

به خدا دوست می دارم ... به خدا دوست می دارم 

دو پنج روزه که دور از نازنینم 

عزیز بشین به کنارم 

گَهی در آسمون گَه در زمینم 

عزیز بشین به کنارم 

سر کوه بلند تا کی نشینم 

عزیز بشین به کنارم 

که لاله سرزنه گل را بچینم 

عزیز بشین به کنارم 

عزیز بشین به کنارم 

ز عشقت بی قرارم 

جون تو طاقت ندارم 

حالا مرو از کنارم ... حالا مرو از کنارم 

به خدا دوست می دارم ... به خدا دوست می دارم 

 آهنگ: محلی بیرجند / دستگاه: شور

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف رنجبری پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 20:41

اول سلام بر شما و هموطنان داخل و خارج کشور ، همتونو دوست دارم و بنده آهنگهای قدیمی را خیلی دوس دارم و دست همه هنرمندان کشور عزیزم چه در داخل و چه در خارج کشور برای این سرزمین پهناور تالش میکنند را میبوسم و برای رفتگانمان هم طلب آمرزش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد