لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

آسمان عشق

ترانه: «آسمان عشق»

چنان مستم، چنان مستم، چنان مستم من امشب

که از چنبر، برون جستم، برون جستم من امشب

چنان مستم، چنان مستم، چنان مستم من امشب

که از چنبر، برون جستم، برون جستم من امشب

چنان چیزی، چنان چیزی که در خاطر نیاید

چنان چیزی، چنان چیزی که در خاطر نیاید

چنان مستم، چنان مستم من امشب

چنان مستم، چنان مستم من امشب

به جان، تا آسمان، عشق رفتم          به صورتگر در این پستم من امشب

چنان مستم، چنان مستم، چنان مستم من امشب

که از چنبر، برون جستم، برون جستم من امشب

چنان مستم، چنان مستم، چنان مستم من امشب

که از چنبر، برون جستم، برون جستم من امشب

چنان چیزی، چنان چیزی که در خاطر نیاید

چنان چیزی، چنان چیزی که در خاطر نیاید

چنان مستم، چنان مستم من امشب

چنان مستم، چنان مستم من امشب

چو واگشت چو، واگشت او پی او می دویدم

چو واگشت چو، واگشت او پی او می دویدم

دمی از پا ننشستم من امشب

دمی از پا ننشستم من امشب

شعر: مولوی                خواننده: شجریان                      دستگاه: سه گاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد