لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

سرگشته

ترانه: «سرگشته»

شبی که آواز نی تو شنیدم          چو آهوی تشنه پی تو دویدم

دوان دوان تا لب چشمه رسیدم          نشانه ای از نی و نغمه ندیدم

{تو ای پری کجایی          که رخ نمی نمایی

از آن بهشت پنهان          دری نمی گشایی} {الف}

من همه جا پی تو گشته ام          از مه و مهر نشان گرفته ام

بوی تو را ز گل شنیده ام          دامن گل از آن گرفته ام

{الف}

دل من سرگشته توست          نفسم آغشته توست

به باغ رویاها چو گلت بویم          در آب و آیینه چو مهت جویم

تو ای پری کجایی؟

در این شب یلدا ز پی ات پویم          به خواب و بیداری سخنت گویم

تو ای پری کجایی؟

مه و ستاره درد من می دانند          که همچو من پی تو سرگردانند

شبی کنار چشمه پیدا شو          میان اشک من چو گل وا شو

{الف}

شعر: سایه         خواننده: حسین قوامی                        دستگاه: همایون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد