لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

ای امید دل من کجایی

ترانه: «ای امید دل من کجایی»

ای امید دل من کجایی

همچو بختم کنارم نیایی

آشنا سوز و دیر آشنایی

یا بلای دل مبتلایی

بی وفا، بی وفا، بی وفایی

تو غارتگر عقل و هوشی

به آزار جانم چه کوشی

چو نی دارم در جان خروشی

چه خواهم از تو جز نگاهی

چه خواهی از جانم، چه خواهی

ندارم جز عشقت گناهی

بر سیه بختی من گواهی

چون دو چشم مستت دل سیاهی

کو به غیر از آغوشت پناهی

آتشی، سرکشی، فتنه جویی

آفتی، خانه سوزی، گناهی

عشق من، جان من را چه کاهی

ماه من، مجلس آرا تویی تو

عشق من، شادی افزا تویی تو

روشنی بخش دلها تویی تو

راحت جان شیدا تویی تو

سرگران، از چه با ما تویی تو

شعر: اسماعیل نواب صفا         خواننده: سالار عقیلی               دستگاه: ......

نظرات 1 + ارسال نظر
zaman ghoreishi سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 22:31

دوست عزیز ، این آهنگ رو استاد بنان خوندن ، نه سالار عقیلی . لطفن دقت کنید و شایعه پراکنی نکنید که گناه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد