لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

همچو فرهاد بود

ترانه: «همچو فرهاد بود»

همچو فرهاد بود کوه کنی پیشه ی ما

کوه ما سینه ما، ناخن ما تیشه ی ما

بهر یک جرعه ی می منّت ساقی نکشیم

اشک ما باده ما، دیده ما شیشه ما

ماه من، شاه من

بیا دمی به برم، بیا ای تاج سرم

دل به یار بی وفای خویشتن

دادم و دیدم سزای خویشتن

زخم فرهاد و من از یک تیشه بود

او به سر زد من به پای خویشتن

افتدو بیند (حبیبم) سزای خویشتن

اگر دل می بری جانا، روا باشد که دلداری

میان دلبران الحق به دلداری سزاواری

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من

الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من

شعر: ادیب نیشابوری                         خواننده: سالار عقیلی               دستگاه: ......

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 01:46

سلام.ای کاش فایل صوتی شعر رو هم در انتهای متن مگذاشتین. در ضمن از زحمات شما س.پاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد