لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی
لذت تار نوازی

لذت تار نوازی

نت تار و سه تار، شعر و موسیقی اصیل ایرانی

چرا رفتی چرا من بیقرارم

چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست 
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

خیالت گر چه عمری یار من بود

امیدت گر چه در پندار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساقرم ده

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

*********

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

دل دیوانه را دیوانه تر کن

مرا از هر دو عالم بی خبر کن

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساقرم ده

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


شعر از سیمین بهبهانی


دانلود فایل تصویری

http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/379/c0aebf2c777d0d160853d545d9150c7d1135830.mp4

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین ک شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 22:57

chera rafti note for piano

محمد شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 13:03

سلام منم نت تارشو میخوام اگه میشه لطفا بذارین

مسعود جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 20:59

من نت موسیقی آهنگ چرا رفتی استاد همایون شجریان رو برای سه تار می خوام واقعا که خیلی آهنگ زیباییه دوست دارم خودم بنوازم و بخونمش کسی نت سه تارشو داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد